Ara
FİLTRELER
BLOG SEÇENEKLERİ
Close

Kargo ve Sipariş

Kargo ve Sipariş :

Seçtiğiniz ürünlerin tamamı anlaşmalı olduğumuz kargo firması tarafından www.gidatay.com.tr'de belirtilen gönderim süresi içinde anlaşmalı kargo firmalarına teslim edilen siparişler, Türkiye genelinde, en geç 7 iş günü içinde (bazı illerde süre değişebilir) adresinize ulaştırılır. Bazı bölgelerde şubelerin bulunmaması sebebiyle ürünler teslim alınmak üzere şubelerde bekletilir.

Taşıma Ücretleri:

Tüm siparişleriniz için kargo bedeli açılışa özel ücretsizdir. Sonrasında belirlenen rakam üzerinden kargo ücreti uygulanacaktır.

Kargo Süreci:

Online satış mağazamız üzerinden verilen siparişlerin kargo süresi 1-3 iş günüdür. Siparişler Yurtiçi Kargo ile gönderilir.

Gönderim Süresi:

Sadece stoklu ürünler siparişlerinde gönderim süresi iş günü olarak ortalama 2 iş günüdür. Stoksuz ürünlerde termin süresine bağlı olarak da süre uzayabilmektedir. Bir sipariş ancak ödemesi yapıldıktan sonra onaylanır ve alınmış sayılır. Gönderim süresi, ödemenin hesabımıza geçtiği is gününden itibaren siparişin kargoya verilmesine kadar geçen süredir.

Ödeme:

www.gidatay.com.tr’de, alıcılara güvenli bir şekilde kredi kartı ile siparişlerini ödeme imkânı sunmuştur. Ürünün tesliminden sonra Alıcı’ya ait kredi kartının Alıcı’nin kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşun ürün bedelini Satıcı’ya ödememesi halinde, Alıcı’nin kendisine teslim edilmiş ürünü 10 gün içinde Satıcı’ya göndermesi zorunludur. Bu tür durumlarda nakliye giderleri Alıcı’ya aittir.

ALICI kredi kartı ile ödeme yaparken ilgili faiz oranlarını ve temerrüt faizi ile ilgili bilgileri bankasından ayrıca teyit edeceğini, yürürlükte bulunan mevzuat hükümleri gereğince faiz ve temerrüt faizi ile ilgili hükümlerin Banka ve ALICI arasındaki "Kredi Kartı Sözleşmesi” kapsamında uygulanacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.

Siparişin gönderimi gecikirse ne olur?

Herhangi bir nedenle bir sipariş, önceden belirtilen süre içinde gönderilemiyorsa durum müşterinin www.gidatay.com.tr üyelik mail adresine e-mail ile bildirilir. Müşteri belirtilen ek gün kadar beklemeyi veya siparişi iptal etmeyi tercih edebilir. Siparişini iptal eden müşteriye ödemiş olduğu sipariş tutarı iş günü geçirilmeden iade edilir.

Siparişi yapan adreste bulunamazsa ne olur?

Kargo firması, teslimatı yapmak üzere geldiği gün adreste paketi teslim almaya yetkili kimseyi bulamazsa, kapıya paketin bölge sorumlusu şubeden alınması için bir not bırakır. 5 gün içinde şubeden alınmayan paketler www.gidatay.com.tr’ye geri gönderilir. Kargo firmasının, çalışma sistemi gereği, ek ödeme yapılsa dahi, paketi ikinci kez adrese getirme servisi yoktur.

Kargo sorunları için nereye başvurabilirim?

Kargo ile ilgili sorunlarınızı (gecikme, hasar, eksik vs.), mutlaka Sipariş No belirterek shop@atay.com.tr adresine bildiriniz. Kargo firmalarının adrese teslimat yapmadığı istisna bölgeler: Belde, Bucak, Köy ve Mevkiler, Askeri kurumlar (Orduevleri, Komutanlıklar vb.),Öğrenci Yurtları, Öğrenciye gönderilen paketleri almayan bazı üniversiteler. Adrese teslim edilemeyen paketler müşteriye en yakın kargo şubesinde bekletilir ve teslim alınmaları için kargo şubesinden müşteriye telefon edilir.

Kargo ve Teslimat Bilgileri:

Seçtiğiniz ürünlerin tamamı anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları tarafından www.gidatay.com.tr garantisi ile size teslim edilecektir. Kesinleşen siparişler kargo şirketleri aracılığı ile teslim edilmektedir. Bazı illerde teslimat süreleri farklı olup size belirtilen sürelerde teslim edilecektir.

Sevkiyat tarafınıza teslim edilmek üzereyken kargo yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olursunuz. Kargo yetkilisi görevini yerine getirdikten sonra ortaya çıkabilecek hasar, kırık vb. durumlardan müşterinin sorumlu olduğunu unutmamalısınız.